Som ejendomsadministrator vil tilføjelsen af DoorDing til ejendommene kunne bidrage til at øge værdien af den samlede ejendomsportefølje. Med DoorDing installeret, vil ejendomsadministratoren opleve at omkostningerne til administration af adgang til ejendommene bliver reduceret betydeligt. Og behovet for håndtering af fysiske nøgler eller brikker vil være ikke eksisterende.
Samtidig vil evt. udgifter til reparation efter hærværk eller almindelig vedligehold også være reduceret til et absolut minimum. DoorDing løsnigen har en lang levetid, da der ikke er nogen elektronisk hardware som bliver forældet.
Systemet baserer sig på brug af folks egene telefoner, og vil kun blive bedre hver eneste gang brugerne får nye telefoner. Dermed undgår DoorDing løsningen at blive forældet, og kan problemfrit anvendes i mange år frem.
DoorDing kan personliggøres for den enkelte lejer, og kan flot præsenter lejers navn eller logo, direkte på gæstens telefon. Samtidig åbner det også op for muligheden, at give informationer direkte på dørtelefonen, f.eks. i form af et link til en hjemmeside, kontaktinformationer eller
andet.
Ved behov for håndværkerhjælp i ejendommene, kan der via DoorDing systemet, fremsendes en digital nøgle via SMS til den foretrukne håndværker. Nøglen kan programmeres til at virke i en specifik periode og annulleres automatisk når perioden udløber.
DoorDing skaber samtidig værdi for den enkelte lejer, ved at kunne tilbyde let administration af adgang til ejendommen, samtidighed med at skabe tryghed med 2-vejs video så lejer altid kan se hvem der gives adgang til.